Algemene voorwaarden

Behandelingsvoorwaarden

Ik verbind mij met de klant de overeengekomen haarbehandeling uit te voeren.

De klant verbind zich met mij als kapper de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is ga ik er van uit dat mijn tarieven u bekend zijn.

Mijn tarieven zijn te vinden op mijn prijslijst die duidelijk in mijn salon aanwezig is of op mijn website.

Ik sta garant dat de in de kapsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid en maak daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.

Ik mag ten aanzien van de te verrichten behandeling er vanuit gaan dat de klant in een goede lichamelijke conditie verkeerd.
Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen
leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hierbij valt
onder meer te denken aan medicijngebruik, allergieën en/of bestraling.
Ook het gebruik van Henna poeder of haarkleuringen met metaal houdende ingrediënten kunnen het eindresultaat  beïnvloeden.

Is de behandeling niet zoals de klant mocht verwachten dan kan de klant een klacht indienen bij mij als kapster.
De Klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan mij via telefonisch of
e-mail contact.

Bij kleurbehandelingen en daarmee te vergelijken behandelingen geldt een termijn van 2 weken.
Bij een permanent behandeling geldt een termijn van 2 weken.

Ik maak uiterlijk binnen 2 dagen na de melding van de klacht mijn standpunt mondeling aan de klant kenbaar.

De klant dient mij, de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, door middel van een eventuele nieuwe behandeling als dat terecht en mogelijk is.

Ik ben niet verplicht om de klant het geld terug te geven bij ontevredenheid.
Ten alle tijden is het mijn doel om de klant met mooi haar en tevreden de deur uit te laten gaan.

Indien u schriftelijk wil reageren op de algemene voorwaarden kan u mailen naar:
cockyvantriest@gmail.com